WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Boys' Love My Name is Love
My Name is Love My Name is Love
My Name is Love

Author: FreshCG

2488.7k
FAVORITE READ NOW
  • Slow-developed but worthy expecting romance drama between love gods
  • Frank Energetic Western Cupid x Eastern cool tsundere matchmaker Yue
  • Yaoi masterpiece in the making
  • No. 4 Most-praised in Boy's Love list

God Romance. Western Cupid x Eastern Matchmaker. Things happens when the two are punished to the moral world... "Why this guy gets used to the life here that fast?" "How can he be so stubborn?" "Why can't I... refuse his scarf?" I am Cupid, but my love is not good!

SIMILAR COMICS

LASTTEST COMMEMTS

  • Weiss

    Weiss

    2021-03-05 12:06:05 From Ch. 55

    since 2019 I still keep coming back for this here and to other websites that gives updates on various manga hoping for an update of this masterpiece even if its been almost 2 years still waiting and will always wait whenever our dearest author is ready to comeback keep FIGHTING, lovelots💜💜

    0

  • Visitor 78812

    Visitor 78812

    2021-03-03 06:29:00 From Ch. 26 Breakthrough Point

    dude it's a bl what do u expect

    0

  • Luvs BL 💕

    Luvs BL 💕

    2021-03-03 01:24:09 From Ch. 2 Greeting Ways

    the one! huh?

    0

  • ❤Yu chinchin❤

    ❤Yu chinchin❤

    2021-03-01 07:49:22 From Ch. 36 Chance

    yea

    0

  • ❤Yu chinchin❤

    ❤Yu chinchin❤

    2021-03-01 06:07:14 From Ch. 23 Giving him another chance

    I want to cry (〒︿〒)

    0

  • Edu M. Gallatiera

    Edu M. Gallatiera

    2021-02-25 13:23:03 From Ch. 55

    Yeah and We're still waiting😔

    0

  • anime lover💙💜💔

    anime lover💙💜💔

    2021-02-19 16:20:55 From Ch. 35 Quarrel

    she kinda got what she wanted.

    0

  • Deviejil

    Deviejil

    2021-02-15 21:30:27 From Ch. 42 Jump Down

    Yes, definitelyyy

    1

  • Deviejil

    Deviejil

    2021-02-15 16:19:05 From Ch. 7 Respect!

    THATS WHAT I THOUGHT

    1

  • Lan Zhan

    Lan Zhan

    2021-02-12 16:04:25 From Ch. 3 Annoying Guy

    yeah so right😋

    1

  • MysteryRose

    MysteryRose

    2021-02-09 13:27:11 From Ch. 14 Naked

    😂😂same ͡° ͜ʖ ͡°

    0

  • MysteryRose

    MysteryRose

    2021-02-09 13:20:09 From Ch. 13 Part I

    😂😂maybe

    1

  • MysteryRose

    MysteryRose

    2021-02-09 13:11:34 From Ch. 12 Hero comes

    Lmao really? 😂

    0

  • MysteryRose

    MysteryRose

    2021-02-09 12:56:18 From Ch.8 Dont Obstruct

    He he he he pfft Hahahahaaha 😂 same here,does that girl thinks that they gonna muke out (make out) 🤣🤣🤣🤣

    0

  • MysteryRose

    MysteryRose

    2021-02-08 13:18:17 From Ch. Two Gods Of Love

    i was thinking,is the red is for ppl single and the white is for in love? ;-; im a bit confused,bc i dont know love and not in love XD

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-07 11:29:04 From Ch. 17 Clear all the mess up!

    I feel sad for the manager tho cuz it's like love potion he's being controlled without his will... it's gonna b world of embarrassment between colleagues after effect wears off

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-07 11:27:48 From Ch. 17 Clear all the mess up!

    I feel sad for the manager tho cuz it's like love potion he's being controlled without his will... it's gonna b world of embarrassment between colleagues after effect wears off

    1

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-07 11:25:05 From Ch. 16 Shot The Wrong Person?! Dude You Messed Up!

    when you know you messed up big time lol

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-07 11:24:12 From Ch. 16 Shot wrong person

    sorry lol gender doesnt matter in fictional fandom today's world of fandom is genderfree when it comes to stereotypes of who should like what... so just enjoy your freedom no one made the rule that males can't like this story or bl.. you may or may not like bl but u can read it regardless... in fact i reading cuz it's good not for bl (which I dropped many cuz thy were abusive) if it's good n bl good for it.. if not I still love the story..

    1

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-07 11:17:56 From Ch. 15 Beautiful Iceberg

    but poor land God can't catch a break even in shower

    0

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE