WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Comics
  • Novel
English
Completed Rowdy Detective
Rowdy Detective Rowdy Detective
Rowdy Detective

Author: Dongmanshe

2185.6k
FAVORITE READ NOW
  • Rowdy policeman x Calm professor assistant
  • Criminal investigation x Boys' Love
  • No. 6 Most-praised in Boy's Love list

They are not compatible, but somehow they became partners. A handsome and flustered guy asks, "What? Who says two good-looking guys can't appreciate each other? We are also going to develop feelings for each other..." "You want to solve cases with psychology?" "Someone who only knows how to solve things with their fists like an animal." A SWAT officer bites his ear lightly and says, "Do you want to know how animals do it?"

SIMILAR COMICS

LASTTEST COMMEMTS

  • Visitor 29565

    Visitor 29565

    2020-07-03 22:52:28 From Ch. 18

    I can only draw animals

    0

  • v e r y•-•g a y

    v e r y•-•g a y

    2020-07-01 11:04:57 From Ch. 15

    This app has truly made my life better

    1

  • v e r y•-•g a y

    v e r y•-•g a y

    2020-07-01 10:50:42 From Ch. 8

    HAS ANYONE SEEN BOB THE BUILDER???

    0

  • SAVAGE GIRL(`• w • °

    SAVAGE GIRL(`• w • °

    2020-07-01 08:50:55 From Ch. 45

    Your life

    1

  • Satoru•Fujinuma

    Satoru•Fujinuma

    2020-07-01 07:51:11 From Ch. 52 【Completed】

    season 2 plzzz I been waiting for soooo long plz auther if I have to I'll still happily wait

    1

  • Visitor 45394

    Visitor 45394

    2020-07-01 02:09:39 From Ch. 8

    lol you guys are awesome these comments made me laugh when I was sad

    0

  • Reigne Genares

    Reigne Genares

    2020-06-30 19:50:24 From Ch. 25 Perish Together

    yeah i agreed with u

    0

  • zaza earle

    zaza earle

    2020-06-30 03:03:10 From Ch. 18

    if you cant draw stick figueres you prob dont have hands here its5 lignes and the 1 circle there a stick figuer

    0

  • Misiani Ondande

    Misiani Ondande

    2020-06-29 17:41:27 From Ch. 44

    🤣🤣🤣

    0

  • Human Girl ACP

    Human Girl ACP

    2020-06-29 13:08:28 From Ch. 15

    omg, if we could do that, we would. we just have to wait till they get married.

    1

  • The real Lovebug

    The real Lovebug

    2020-06-29 10:44:12 From Ch. 25 Perish Together

    ok so minus that her that's there because it makes me look like a retard

    0

  • Armyloves TK

    Armyloves TK

    2020-06-29 08:24:18 From Ch. 15

    😂😂😂

    0

  • 🛳dontruinmyship🛳

    🛳dontruinmyship🛳

    2020-06-29 07:43:19 From Ch. 34 Stay Overnight

    wth ⬇️

    0

  • 🛳dontruinmyship🛳

    🛳dontruinmyship🛳

    2020-06-29 07:40:05 From Ch. 33 Let's continue

    ┬┴┬┴┤ ͡° ͜ʖ ͡°)├┬┴┬┴

    0

  • Visitor 35079

    Visitor 35079

    2020-06-29 04:21:47 From Ch. 51

    no I wanna nezukko run

    0

  • Visitor 35079

    Visitor 35079

    2020-06-29 04:16:23 From Ch. 49

    we partayed actually

    0

  • Visitor 35079

    Visitor 35079

    2020-06-29 03:33:34 From Ch. 44

    save lé trash can

    1

  • Visitor 35079

    Visitor 35079

    2020-06-29 03:05:56 From Ch. 35 Cooking

    I am short

    1

  • Visitor 35079

    Visitor 35079

    2020-06-29 02:38:59 From Ch. 25 Perish Together

    F A C TS S

    1

  • Visitor 35079

    Visitor 35079

    2020-06-29 02:13:36 From Ch. 14

    omg get offff

    0

SEE MORE

Completed, Completed(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE