WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Drama The Last 7 Days
The Last 7 Days The Last 7 Days
The Last 7 Days

Author: Ake

761.9k
FAVORITE READ NOW
  • What would you do when you have only 7 days left?
  • Not a death judge, but a death recorder

If you have seven days left in your life. What do you want to do? The death notice issued by the skybound death bureau experiment is as short as seven days, whether you have ever lived at the top of the world or struggled at the edge of life. There is always stumbling, always miss, always regret... It doesn't really matter how you die; How to live is the point.

SIMILAR COMICS

LASTTEST COMMEMTS

  • Ling

    Ling

    2020-09-15 16:08:43 From Ch. 45

    F I'm confused why f???

    1

  • kilker love

    kilker love

    2020-08-10 23:39:33 From Ch. 41

    you sure you not crying🤨🤨🤨🙄🙄🙄

    0

  • bts army fourever

    bts army fourever

    2020-08-05 19:49:31 From Ch. 29

    u got hightkight congrats

    0

  • bts army fourever

    bts army fourever

    2020-08-05 19:49:17 From Ch. 29

    ayy highlight

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-08-01 01:32:59 From Ch. 67

    that last part of your comment was hilarious lol, but true

    1

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-08-01 01:11:54 From Ch. 60

    same

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 11:38:35 From Ch. 55

    Im awfully late but hey, happy pride month to the lgbt com.! 😁✌

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 11:29:43 From Ch. 52

    ... 🙏

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 11:21:38 From Ch. 49

    lmao 🤣😂🤣😂👌

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 08:42:34 From Ch. 40

    i relate QwO

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 08:37:04 From Ch. 38

    im single 'n am proud UwU

    1

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 08:22:45 From Ch. 35

    Q-Q...

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 07:53:15 From Ch. 29

    damn O-o

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 07:38:33 From Ch. 23

    nah i'd rather know about my death and then make as much good deeds as possible lmao

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 06:59:14 From Ch. 10 He Is Not Your Responsibility

    Chosun is a good kid Ú-Ù

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 06:57:59 From Ch. 9 Louis

    sad but true ;w:

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 06:49:00 From Ch. 6 It's What You Deserved

    nah man i relate 🤣😂🤣😂👌

    0

  • ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    ▪︎Diablo_Twins696▪︎

    2020-07-31 06:42:55 From Ch. 4 Paradise or Hell?

    i talk about death casually with my classmates online lol

    0

  • BL_is_my_Laifu😍

    BL_is_my_Laifu😍

    2020-07-09 08:49:18 From Ch. 74

    i didn't even understand what you said😂

    1

  • Visitor 57534

    Visitor 57534

    2020-06-28 08:11:25 From Ch. 96

    John Quinones " and this is what would you do ?"

    1

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE