WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Comics
  • Novel
English
Modern Brotherly
Brotherly Brotherly
Brotherly

Author: Maimeng

2103.7k
FAVORITE READ NOW
  • Where does the orbidden love to go?

If you can be tied up and stay with me, I am willing to imprison you for the rest of my life. Can this unfulfilled love come true? Forbidden brotherly love x dangerous gang warfare is about to kick off.

LASTTEST COMMEMTS

  • Jonathan Burke

    Jonathan Burke

    2020-07-04 03:42:38 From Ch. 1

    he's busy reading this webcomic

    1

  • Don't mess with me👮

    Don't mess with me👮

    2020-07-04 01:58:18 From Ch. 39

    hehe, New ship😏😏

    1

  • KisaWolfy_231

    KisaWolfy_231

    2020-07-03 23:42:09 From Ch. 35

    same

    0

  • Don't mess with me👮

    Don't mess with me👮

    2020-07-03 23:40:03 From Ch. 35

    Wanna make them drunk but instead they were the One who drunk😂😂

    0

  • Dezzi Dimplez

    Dezzi Dimplez

    2020-07-03 23:34:56 From Ch. 20

    Me ofccc

    0

  • PsychoMani

    PsychoMani

    2020-07-03 23:23:02 From Ch. 39

    I knew what the room was gonna have I read too much 😂 HELP

    0

  • PsychoMani

    PsychoMani

    2020-07-03 23:14:27 From Ch. 32

    I do 😉 if ya know what I mean

    0

  • Don't mess with me👮

    Don't mess with me👮

    2020-07-03 22:53:26 From Ch. 7 Confession

    haha,di they forgot something that someone is still there??😂😂😂

    1

  • Visitor 69747

    Visitor 69747

    2020-07-03 21:24:51 From Ch. 9

    I love that vine lol 😂 but this one is better U.U

    0

  • Visitor 69747

    Visitor 69747

    2020-07-03 21:11:42 From Ch. 1

    lemme help with that!

    0

  • Visitor 41273

    Visitor 41273

    2020-07-03 15:36:18 From Ch. 24

    sorry he's gay

    0

  • Lucas's Girlfriend

    Lucas's Girlfriend

    2020-07-03 10:21:40 From Ch. 25

    yes it's only you.. I want them together

    0

  • Rachael Chibangu

    Rachael Chibangu

    2020-07-03 05:40:25 From Ch. 54

    when well you put a new one

    0

  • Elise Wolf

    Elise Wolf

    2020-07-02 15:50:57 From Ch. 50

    whoa sooo many to ship

    0

  • Elise Wolf

    Elise Wolf

    2020-07-02 15:42:21 From Ch. 44

    Hmm...

    0

  • Elise Wolf

    Elise Wolf

    2020-07-02 15:31:45 From Ch. 28

    no need☺🙄😛

    1

  • Elise Wolf

    Elise Wolf

    2020-07-02 15:10:41 From Ch. 22

    He's becoming psychotic since he left him😐

    1

  • WallPaper Kitty Chan

    WallPaper Kitty Chan

    2020-07-01 21:30:08 From Ch. 46

    I’m so happy I found this comic, my yaoi mind is now healthy once again

    0

  • WallPaper Kitty Chan

    WallPaper Kitty Chan

    2020-07-01 21:25:03 From Ch. 42

    NEW SHIP NEW SHIP NEW SHIP

    0

  • WallPaper Kitty Chan

    WallPaper Kitty Chan

    2020-07-01 21:22:59 From Ch. 40

    The toy horse tho 0-0 omg

    0

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE