WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Comics
  • Novel
English
Historical Chasing Star Moon
Chasing Star Moon Chasing Star Moon
Chasing Star Moon

Author: U17

1369.6k
FAVORITE READ NOW
  • Life is full of curiosities. What's more likely, transmigrating or being embraced by your idol?
  • Some people want love, Some people want power, and Some people want revenge... what about you?

Fangirl Ji Congcong fell off the stairs and time traveled back the the ancient time. She accidentally became a lower-class concubine of the evil king. It’s a chaotic time where full of spirits and fairies and everyone wanted to usurp the throne. The duke, the prince and the fox spirit, three parties were fighting for throne and powers. “That general and the duck look pretty much like my idols!” she said. Let see how the beauty from modern world escaped from this chaotic world with the one she loved.

SIMILAR COMICS

LASTTEST COMMEMTS

  • rin amami

    rin amami

    2020-06-04 17:25:07 From Ch. 5

    I remember tomoe 🥰🥰

    0

  • Nanciya...

    Nanciya...

    2020-06-04 15:04:04 From Ch. 9

    yep i guess

    0

  • Visitor 27119

    Visitor 27119

    2020-06-02 16:28:40 From Ch. 69

    Ok then keep baking breads 👌

    0

  • Visitor 27119

    Visitor 27119

    2020-06-02 15:50:59 From Ch. 55

    I’ll have some pancakes 🥞 and some boba

    0

  • Visitor 27119

    Visitor 27119

    2020-06-02 15:10:14 From Ch. 45

    Yea we all saw u blush when she put the coat on u UWU 🥳🥳

    0

  • Visitor 27119

    Visitor 27119

    2020-06-02 14:59:54 From Ch. 41

    Wow the last panel ....if that happens to me in real life I would pee my pants

    0

  • Visitor 27119

    Visitor 27119

    2020-06-02 13:51:51 From Ch. 11

    Wow when I heard he is a boy I lost my MARBLES 🤯🤯😱😱wow that’s why we have trust issues 😢😢😢

    0

  • mintucloudoof

    mintucloudoof

    2020-06-02 10:39:42 From Ch. 48

    I almost FRICKIN FAINNTTT!!!!OH MY GOODNESS...😫😫😫😫😫😫😫😫😫

    0

  • XxCHRISTHxX

    XxCHRISTHxX

    2020-06-01 17:45:59 From Ch. 19

    I love my phone and wifi..... I would'nt dare to live without a phone so it is really true..... I m a dumb girl so don't judge meh...Ok 😑😐

    2

  • XxCHRISTHxX

    XxCHRISTHxX

    2020-06-01 17:30:19 From Ch. 14

    Ooh Ok..... thanks for the info..... 👏👍

    0

  • XxCHRISTHxX

    XxCHRISTHxX

    2020-06-01 17:04:11 From Ch. 4

    zombie.......👍👍👍👍👍

    0

  • yuuki hiro satoshii

    yuuki hiro satoshii

    2020-06-01 05:22:56 From Ch. 74

    why do i remember cong tv damn hahaa

    0

  • Ayesha Mang-osan

    Ayesha Mang-osan

    2020-05-31 11:54:06 From Ch. 176

    kiss from sima chen kiss from bingyi and of course last is little zhe...3 mans kissed her WTF

    0

  • Celeste Wong

    Celeste Wong

    2020-05-30 20:19:30 From Ch. 17

    omg bahahahahha

    0

  • Mîj Kø Røbért

    Mîj Kø Røbért

    2020-05-29 15:24:32 From Ch. 52

    Yeah is he ? 😅

    1

  • Mîj Kø Røbért

    Mîj Kø Røbért

    2020-05-29 15:19:41 From Ch. 50

    Aha I have millions of scenes running in my mind 😅

    0

  • sumit horo

    sumit horo

    2020-05-29 09:14:57 From Ch. 76

    I wish she could Mary Crown prince and become empress

    1

  • FollowMeForNoReason

    FollowMeForNoReason

    2020-05-26 03:15:49 From Ch. 81

    0Ooh ~ i smell BL 😉

    1

  • UG_97312

    UG_97312

    2020-05-26 02:25:10 From Ch. 52

    haha

    0

  • lamegirl

    lamegirl

    2020-05-25 07:12:14 From Ch. 48

    the have a period..... but they use different material and design

    2

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE