WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Boys' Love My NIS Agent
My NIS Agent My NIS Agent
My NIS Agent

Author: Joolychuu

51.9k
FAVORITE READ NOW
  • What if there's actually someone watching you through your webcam... and they are a government assigned agent... and you fall in love...

"In a world where everyone is stalked by a government assigned NIS agent, two will find love...wait, what?! Why do they investigate an innocent firefighter? What does the government do with the information they gather? And why is no one fighting the system? Very important questions that won't be answered."

SIMILAR COMICS

LASTTEST COMMEMTS

  • Alyssa CanSing

    Alyssa CanSing

    2020-11-24 21:34:33 From Ch. 13

    Yeah, wish my siblings and I was as close as them... 😅😂

    1

  • Maryann Preston

    Maryann Preston

    2020-11-09 21:25:03 From Ch. 6

    ... I think its a cat

    0

  • heh..

    heh..

    2020-10-31 00:01:54 From Ch. 12

    yes we need it

    2

  • Allanah Costa

    Allanah Costa

    2020-10-19 21:16:21 From Ch. 11

    Damn, someday, someday I am gonna use a pick up line and the person is just gonna think I'm weird... And I just be like...Yeah.That's.Me.Hun

    2

  • pansexual and proud bleh

    pansexual and proud bleh

    2020-10-17 23:13:33 From Ch. 7

    Same OwO UwU

    0

  • bogboy

    bogboy

    2020-10-15 02:00:17 From Ch. 11

    i love your name

    0

  • Brown Danita

    Brown Danita

    2020-10-14 04:29:39 From Ch. 11

    😂

    1

  • IM A LEG

    IM A LEG

    2020-10-14 02:24:47 From Ch. 11

    Now THAT is how you do a pickup line 👍

    5

  • BOY LOVE LOVER!❤

    BOY LOVE LOVER!❤

    2020-10-14 00:41:56 From Ch. 11

    your everywhere 😂😂😂

    2

  • BL LOVER

    BL LOVER

    2020-09-30 16:09:34 From Ch. 8

    i am going to tell people to follow you cuz your new

    0

  • Peace_Out✌️

    Peace_Out✌️

    2020-09-14 18:23:10 From Ch. 9

    Same lol...😂😅

    4

  • Peace_Out✌️

    Peace_Out✌️

    2020-09-14 18:22:53 From Ch. 9

    Ikr! Way too precious...♥️

    4

  • Visitor 24538

    Visitor 24538

    2020-08-18 03:55:34 From Ch. 3

    Always make sure that your notification volume is high and everytime you have a notification always check it right a away and when it's a notification from webcomics click it at the speed of gay oh sorry at the speed of lightning

    1

  • Visitor 24538

    Visitor 24538

    2020-08-18 03:51:18 From Ch. 2

    For my sister sharing is killing

    0

  • Brown Danita

    Brown Danita

    2020-08-15 23:48:25 From Ch. 7

    😂😂😂😂

    1

  • LivingHooman

    LivingHooman

    2020-08-15 23:35:08 From Ch. 7

    Lol same, but when I saw that picture of him with the cat I blushed! It wasn’t for him but for the cat (〃ω〃)

    6

  • Savagelexi21

    Savagelexi21

    2020-08-12 17:10:46 From Ch. 6

    HAHAHAHA IT'S A CAT LMAOOOO

    6

  • ♡♡Asia~♡♡

    ♡♡Asia~♡♡

    2020-08-12 06:16:05 From Ch. 6

    this comic

    1

  • ♡♡Asia~♡♡

    ♡♡Asia~♡♡

    2020-08-12 06:15:24 From Ch. 6

    times have

    1

  • todyori sho

    todyori sho

    2020-08-11 18:19:04 From Ch. 6

    I thought that was a cat man

    3

SEE MORE

Ongoing, 2 ups/month(IDK)

  • Ch. 1

    2020-07-30 14:00:00 19

  • Ch. 2

    2020-07-30 14:00:00 19

  • Ch. 3

    2020-07-30 14:00:00 12

  • Ch. 4

    2020-07-30 14:00:00 24

  • Ch. 5

    2020-07-30 14:00:00 13

  • Ch. 6

    2020-07-30 14:00:00 41

  • Ch. 7

    2020-08-15 00:00:00 22

  • Ch. 8

    2020-08-31 00:00:00 10

  • Ch. 9

    2020-09-14 02:50:00 13

  • Ch. 10

    2020-09-30 00:00:00 13

  • Ch. 11

    2020-10-14 00:00:00 14

  • Ch. 12

    2020-10-31 00:00:00 5

  • Ch. 13

    2020-11-16 03:50:00 13

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE