WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Girls' Love Slightly Sour Secret
Slightly Sour Secret Slightly Sour Secret
Slightly Sour Secret

Author: Dajiaochong

2124.9k
FAVORITE READ NOW
  • Funny, cute and lovely for anyone who is shoujo ai fan
  • Story of unrequited love between friends
  • Most popular comics in September

Have you ever been confused about love? In the end what is "true love" like? Our female lead now is standing at a fork in the road. On one side, her close childhood friend is waiting for her reply. On the other side, there stands her college friend whom she cannot just let go. Where does this love triangle lead to?

LASTTEST COMMEMTS

  • Pinky pochi

    Pinky pochi

    2021-03-04 00:04:35 From Ch. 279

    I hope whatever happens gets fixed up

    0

  • crunchyr0cks1

    crunchyr0cks1

    2021-03-03 14:27:06 From Ch. 8 Why Did You Not Answer My Call?

    I know rightttt

    0

  • crunchyr0cks1

    crunchyr0cks1

    2021-03-03 14:09:34 From Ch. 6 Wait For You

    Yeah... but I ship her with Yolanda anyway lol

    0

  • Chriss P. Patata

    Chriss P. Patata

    2021-03-02 03:54:01 From Ch. 29

    WHY ARE YALL STARIGHT PEOPLE SO HARD TO UNDERSTAND THAT THIS IS A GL COMIC!!! AND YOU ALREADY KNOW THAT THERE ARE SO MANY SL COMIC SERIES THAT ARE BEING MADE IN WEBCOMIC AND YALL STRAIGHT PEOPLE SHOULD JUST LEAVE (sorry I really wanna let out my anger)

    0

  • 🌎<BLERTA>🌍

    🌎<BLERTA>🌍

    2021-03-01 22:49:37 From Ch. 236

    i f**king know im like F**K F**K F**K F**K MEN BRUH

    1

  • Trevor Cook

    Trevor Cook

    2021-02-27 19:57:46 From Ch. 109

    Yeah, hes her beard. Pretty sure it just implied that irena thinks she needs to get with ben in the end for the fam and thats why she hasnt rejected him, but shes actually in love with Yolanda.

    1

  • Trevor Cook

    Trevor Cook

    2021-02-27 19:51:32 From Ch. 108

    Pretty sure it just implied that irena thinks she needs to get with ben in the end for the fam and thats why she hasnt rejected him, but shes actually in love with Yolanda.

    1

  • ᶻᵉʳᵒᵗʷᵒ

    ᶻᵉʳᵒᵗʷᵒ

    2021-02-27 16:49:09 From Ch. 279

    ᴀʏᴛss ᴋᴀɢɪɢɪʟ ᴋᴀ ᴀᴜᴛʜᴏʀ 🤧

    0

  • Skyrish Mei

    Skyrish Mei

    2021-02-27 06:32:53 From Ch. 69

    I cant hate besides the the motor girl have a point they are in the middle of a highway so u can't just stop it....

    0

  • Alec

    Alec

    2021-02-26 03:37:01 From Ch. 172

    that's yolanda nickname what a coincidence. (。ŏ﹏ŏ)

    0

  • TAC3000

    TAC3000

    2021-02-25 22:08:23 From Ch. 28

    God, its not just the fact that its a gl comic(why would you straight ship here?), but what kind if person would try and ship an obvious lesbian with a guy? I feel bad for Ben, but thats cruel. Gtfo!

    1

  • Visitor13291

    Visitor13291

    2021-02-24 13:35:33 From Ch. 6 Wait For You

    she dont want his attention though she wants Yolanda's

    0

  • Norjanah Mauyag

    Norjanah Mauyag

    2021-02-24 06:27:17 From Ch. 279

    WE DEMAND UPDATE PLS

    0

  • Jill Ruthicc

    Jill Ruthicc

    2021-02-23 16:19:19 From Ch. 29

    ಠಗಠ

    0

  • Jill Ruthicc

    Jill Ruthicc

    2021-02-23 15:53:43 From Ch. 16 Great Performance

    everyone in this area are screaming that this is GL manga to this poor guy lol

    0

  • Jill Ruthicc

    Jill Ruthicc

    2021-02-23 15:48:04 From Ch. 13

    OwO

    0

  • Jill Ruthicc

    Jill Ruthicc

    2021-02-23 15:44:21 From Ch. 11 The Plan Begins

    nicomakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    0

  • Jill Ruthicc

    Jill Ruthicc

    2021-02-23 15:37:33 From Ch. 9 Three in a Group

    army

    0

  • ᶻᵉʳᵒᵗʷᵒ

    ᶻᵉʳᵒᵗʷᵒ

    2021-02-23 03:52:02 From Ch. 121

    baket bakla?🤣

    0

  • Carlson J.

    Carlson J.

    2021-02-22 02:51:57 From Ch. 61

    Ehh chili padi ehhh

    0

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE