WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Romance My Sweetest You
My Sweetest You My Sweetest You
My Sweetest You

Author: DaMaiZhongJin

5009.5k
FAVORITE READ NOW
  • Childhood trauma, the betrayal of boyfriend and bestie, being forced to lose virginity... who can be more unfortunate than me?!

She's a rich family's daughter. Centre of the stage and living without worry. When her best friend and boyfriend betray her, she even lost her virginity. After one night with a random stranger, she fled in sorrow. Five years later, she's back again with a cute little boy in hand...

LASTTEST COMMEMTS

  • Clever Panda

    Clever Panda

    2021-07-31 13:06:36 From Ch. 288

    Tbh the end is kinda rushed but it’s good

    0

  • kawii_purple(cat)

    kawii_purple(cat)

    2021-07-30 11:41:50 From Ch. 9

    You'll change your opinion when you read "let's play"

    0

  • Nagito x Hajime

    Nagito x Hajime

    2021-07-27 02:40:08 From Ch. 288

    finally

    0

  • Juliet Uma Biswas

    Juliet Uma Biswas

    2021-07-25 17:41:03 From Ch. 55

    Indeed 😆😆

    0

  • Juliet Uma Biswas

    Juliet Uma Biswas

    2021-07-25 17:30:53 From Ch. 45

    what bij lol 🤣🤣

    0

  • Juliet Uma Biswas

    Juliet Uma Biswas

    2021-07-25 17:23:20 From Ch. 39

    me too

    0

  • Juliet Uma Biswas

    Juliet Uma Biswas

    2021-07-25 17:19:19 From Ch. 36

    daebak 👏👏

    0

  • Juliet Uma Biswas

    Juliet Uma Biswas

    2021-07-25 17:16:00 From Ch. 33

    crack head..... sorry!!! egg 🥚🤣🤣🤣

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 22:28:49 From Ch. 288

    sure is that was amazing

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 22:22:02 From Ch. 284

    I have no problem with @AlexTheFlowers commet but @Hina lee u don't have to be so rude like nobody asked for your opinion

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 22:21:16 From Ch. 284

    omg nobody ask u guys '-' if u have hates comments go own some were

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 22:09:07 From Ch. 279

    u don't like it quit reading it!

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 22:08:57 From Ch. 279

    OMG NOBODY ASK YALL

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 22:06:38 From Ch. 278

    bro if yalk are so bother don't say anything and stop reading if u have a problem don't be so rude about it jeez the author is trying but yall just being negative doesn't help they are making this for us to read to quit being rude

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 13:45:57 From Ch. 258

    I hope u all now this is coming tk an end of season 1 or just the whole think, here are some facts why I think this , because the big battle is at the end on the cruise ship along with the wedding so why are all the major events on the same dates hmmm...?

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 12:50:12 From Ch. 244

    is nobody else gonna miss the bodyguard I will be aad if he dies. :<

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 12:23:51 From Ch. 231

    yall he still has her baby

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 12:12:24 From Ch. 222

    why i just wanna skip chapterssss

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 12:04:47 From Ch. 217

    EXACTLT IM GETTING REALLY MAD IM FINNA SKIP A FEW CHAPTERS

    0

  • ♡~milo~♡

    ♡~milo~♡

    2021-07-23 11:41:37 From Ch. 200

    OMG. IKR

    0

SEE MORE

Completed, Completed(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE