WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Fantasy Popular Deskmate is A Cat
Popular Deskmate is A Cat Popular Deskmate is A Cat
Popular Deskmate is A Cat

Author: Extreme Culture

2250.0k
FAVORITE READ NOW
  • Light this May with cats and love!
  • He's the most popular guy in the school. BUT! I'm the public enemy of all girls in school because of him.

Neal Fu is the most popular guy in the school. Gather up all the girls that like him and you can fill up a whole football field! But he himself is a cold and unemotional guy. Our heroine Shaina Mu is so lucky yet unlucky. She is the deskmate of Neal Fu, but because of this, she becomes the public enemy of all girls. Some bi*ches set her up even assault her. To her surprise, this popular McDreamy has a secret identity, which is... He’s actually a black cat!!!

LASTTEST COMMEMTS

  • Visitor27864

    Visitor27864

    2021-02-26 15:59:43 From Ch. 77

    it literally made me say oh frick

    0

  • _ItsMe_

    _ItsMe_

    2021-02-23 17:53:22 From Ch. 10

    miaow~~

    0

  • typer reader

    typer reader

    2021-02-21 08:51:51 From Ch. 10

    sorry but I got some Yuri vibes!!!!! :|

    1

  • T.T.

    T.T.

    2021-02-20 13:57:24 From Ch. 23

    thank u

    0

  • T.T.

    T.T.

    2021-02-20 13:53:40 From Ch. 22

    uh ya

    0

  • _ItsMe_

    _ItsMe_

    2021-02-20 12:12:56 From Ch. 2

    she is DAUGHTER OF A B*TC*!!

    0

  • _ItsMe_

    _ItsMe_

    2021-02-20 12:03:31 From Ch. 0 Prologue

    yeahh her username is mean BangTan SoNyeoDan😁im a Kpop BTS Biggest Fan too! im a 4 years BTS fan😊

    0

  • hiiiii

    hiiiii

    2021-02-20 06:34:53 From Ch. 67

    These “ coincidences” are very common these days!

    0

  • hiiiii

    hiiiii

    2021-02-20 06:16:57 From Ch. 51

    Guys I think she is a car too

    0

  • Luvs BL 💕

    Luvs BL 💕

    2021-02-18 17:30:27 From Ch. 109

    well you can't really change that :/ so oof:(

    0

  • Luvs BL 💕

    Luvs BL 💕

    2021-02-18 17:28:18 From Ch. 108

    I kind of ship leo with Shaina, but mostly nova I just don't wanna ship him with hina

    0

  • Luvs BL 💕

    Luvs BL 💕

    2021-02-18 17:27:45 From Ch. 108

    I ship leo with anyone but hina

    0

  • Supriya Vetriselvan

    Supriya Vetriselvan

    2021-02-16 12:41:01 From Ch. 140

    update season 2 or pls end with happy ending

    2

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 08:39:02 From Ch. 21

    lol but if cats near me were even 1/10 th like happy and understood human emotions they wouldn't run away even when I m just giving em milk lol n then come back to drink 10 mins after I leave but they ve probably had too many scary experiences with humans so I understand... either way this happy understanding her is quite surprising..

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 08:31:01 From Ch. 16

    lol but idk how ppl can talk to ppl like Neil with a poker face (I don't mean that they are bad ,but just hard to communicate with since most ppl would be afraid to accidentally offend someone if thy don't see their expressions on their face or vocal tone) .. I mean her heart may beat for possibly romantic reasons or some other idk... but I d be too confused to talk to someone whose emotions I cant read even a little from their face....and i get uncomfortable when there's that just minimal talk atmosphere that makes it seem tense lol... ik this cuz I used to avoid toxic ppl like that and they didn't talk to me because I was like that thankfully so it's an effective way of staying away from toxic ppl but it's hard for regular ppl to talk to you too..so I literally had to switch my mode from cold to warm so thy don't misunderstand me..

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 08:18:49 From Ch. 9

    pretty sure they don't exist except for in fiction unless cat + human hybirds succeed like in fluffy bf.. lol but hey who cares like what you want to as long as it's harmless

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 08:06:28 From Ch. 2

    lol she hasn't done any thing to be hated or to be called anything yet.. but by her tone she behaved a sif she took the seat on purpose and shes suspicious of fl when fl didn't even do any thing.. shes the one that seems to have motives lol not that I mind rivalry but I hope she keeps it till that and doesn't get all vengeful for no reason..

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 08:04:33 From Ch. 2

    I felt that she was possibly human or aquainted to Neil cuz she was the only one who was near em (didn't know it was a girl tho I thought it could b male or female) .. as cold as he is I d be surprised if he kept a cat who he doesn't know near him..

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 07:51:05 From Ch. 1

    lol irl stay cats don't let you pet them that easily ... they don't even let you near them unless they are too used to you.. or they are your pet cats.. it takes me tonnes of cozying up to them n feeding em for long times for them to let me near em enough to even click a picture with a telephoto lens let alone pet em

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-16 07:49:24 From Ch. 1

    I mean the ending statement lol.. this cold cat could he be Neil.. readers : well at this point we are ll used to the idea of animals being humans whether it's a cat or a tiger lol... cuz lot of fiction have human to animal morphing in their plot..

    0

SEE MORE

Completed, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE