WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Romance Don't Love Me, Or Die
Don't Love Me, Or Die Don't Love Me, Or Die
Don't Love Me, Or Die

Author: Weibo Comic

2550.1k
FAVORITE READ NOW
  • Fantastic plot, campus love, inspirational growth.
  • A bad boy x a straight-A girl! I’ve had a crush on you for a long time!

Su Keke, a straight-A student who only cares about study, was fooled by a fraud on her way back home from school. As a result, she was turned into a girl with a super charm! Namely, she became so charming that no one can escape from her charm, being bombarded by professions from different boys... God, who can help her?!

LASTTEST COMMEMTS

  • Bulletproof army💜💜

    Bulletproof army💜💜

    2021-02-26 14:32:10 From Ch. 20

    I hope I was smart like her🙄

    0

  • Bulletproof army💜💜

    Bulletproof army💜💜

    2021-02-26 14:31:38 From Ch. 20

    I love this ship💜💜💜😍😍😍😍 this is so lovely, lovely, lovely 😍😍😍😍

    0

  • lola

    lola

    2021-02-26 14:09:44 From Ch. 108

    Im happy to not have this aura lol but i want to be smart like her.

    0

  • Bulletproof army💜💜

    Bulletproof army💜💜

    2021-02-26 14:03:12 From Ch. 18

    that's reminds me of a K-drama named "Strong woman Do boon soon" my one of favourite drama

    0

  • Bulletproof army💜💜

    Bulletproof army💜💜

    2021-02-26 13:58:59 From Ch. 14

    😂😂😂 something happened

    0

  • Bulletproof army💜💜

    Bulletproof army💜💜

    2021-02-26 13:56:05 From Ch. 11

    yeah!!! I found a Army here wowww!!💜💜💜💜💜

    0

  • Soozy.artist

    Soozy.artist

    2021-02-26 09:15:59 From Ch. 187

    i didn't understand 😳😳😳keke's mom is pregnent with...her...brother....or it should have been translate like"your brother"🤔🤔🤔

    1

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 04:13:39 From Ch. 6

    not necessarily.. more like abandonment issues but that expression seems as if he's planning something... it's possible he's siscon but other things r possible too..

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 04:09:07 From Ch. 5

    yeah but idk if ppl realize this but that's a scary situation to be in (those guys don't seem to care enough about conset so if something goes wrong sm ppl could turn into sexual assaulters..) .. but atleast some ppl r normal n help like this guy n her bff

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 04:07:43 From Ch. 5

    possible or may b it's really what he said.. he's too strong willed lol both is possibility or something else like him being a supernatural being or having superpowers etc..... we don't know.. either way it's good.. cuz he's already trying to subtly sexually assault her with a kiss.. idk what d happen if he was affected ... idk if ppl realize this but that's a scary situation to be in (those guys don't seem to care enough about conset so if something goes wrong sm ppl could turn into sexual assaulters..

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 04:07:26 From Ch. 5

    possible or may b it's really what he said.. he's too strong willed lol both is possibility or something else like him being a supernatural being or having superpowers etc..... we don't know.. either way it's good.. cuz he's already trying to subtly sexually assault her with a kiss.. idk what d happen if he was affected ... idk if ppl realize this but that's a scary situation to be in (those guys don't seem to care enough about conset so if something goes wrong sm ppl could turn into sexual assaulters..

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 04:04:17 From Ch. 5

    I hope he survived tho or didn't fall.. I don't want em to die for sake of our fun factor.. even tho that's funny

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 03:44:18 From Ch. 3

    hope not you cant just kiss someone without consent regardless of whether you are handsome, rich, powerful, ml...thats sexual assault and a crime that either makes interpersonal relationship violence or sexual assault charges unless there's a valid reason like cpr or kiss that happened accidentally cuz of a fall etc.. but since it didn't show him Kissing her let's see lol I hope it didn't happen n if it did hopefully it has a valid reason so we won't have an abusive ship.

    0

  • ezerialblue

    ezerialblue

    2021-02-26 03:42:53 From Ch. 3

    yep tho it doesn't matter if it's the thousandth kiss (it probably is metaphorically thousandth kiss if she has a family n was raised by humans lol, not first) you cant just kiss someone without consent regardless of whether you are handsome, rich, powerful, ml...thats sexual assault and a crime that either makes interpersonal relationship violence or sexual assault charges unless there's a valid reason like cpr or kiss that happened accidentally cuz of a fall etc.. but since it didn't show him Kissing her let's see lol I hope it didn't happen n if it did hopefully it has a valid reason so we won't have an abusive ship.

    0

  • Visitor81323

    Visitor81323

    2021-02-26 03:37:51 From

    Happy Anniversary to this comic. This was a really interesting journey. I really enjoy this series. Also I think the mom isn't acting like this to Keke, just to be bias. She is her daughter, flesh and bones. Obviously something probably happened, so the mom should be given a chance. If I were in a comic I would say she should be given a chance to be forgiven, but she has to be willing and acknowledge her mistake. Haha, this is all just so nice. Grateful😁

    2

  • Sam8000

    Sam8000

    2021-02-26 01:22:38 From Ch. 8

    >:( These girls are so bad

    0

  • ♡No one♡

    ♡No one♡

    2021-02-25 17:20:53 From Ch. 154

    Kay bit she's like cutting everyone out of her life who tries to come close to her, as she thinks it's "fake" I mean true that but it's not necessary to push them away, what's wrong with being friends?

    1

  • Loreinne Marcellana

    Loreinne Marcellana

    2021-02-25 14:09:22 From

    it"s back in the chart!

    0

  • Aliza Qin

    Aliza Qin

    2021-02-25 07:24:30 From Ch. 189

    Finallllyy a happy ending 😣😭they deserve I hope there would be a sequel where they would have kidssss 😣

    0

  • Esme

    Esme

    2021-02-25 00:05:53 From Ch. 1

    you think so🤭🤔😑

    0

SEE MORE

Completed, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE